Τετάρτη, Δεκ 13th

Last updateΔευ, 30 Οκτ 2017 10pm

Font Size

SCREEN

Cpanel

FROST

ΔΥΝΑΜΩΣΤΕ ΤΟ ΣΠΕΡΜΑ ΣΑΣ!

singlespblu

1) Αποφύγετε ζεστά μπάνια και τα στενά εσώρουχα. Οι όρχεις σε φυσιολογικές συνθήκες κρατούν την περιοχή που παράγεται το σπέρμα σε μια θερμοκρασία λίγο πιο κάτω από αυτή που έχει το υπόλοιπο σώμα μας γενικότερα, εάν λοιπόν η περιοχή ευτή αναπτύξει θερμοκρασία πάνω από το φυσιολογικό ή συμπιεστεί, τότε η αναπαραγωγή σπέρματος μειώνεται ή ακόμα είναι πιθανό και να διακοπεί.
2) Σταματήστε το κάπνισμα. Η τοξικότητα που περιέχεται στο τσιγάρο είναι δυνατόν να προκαλέσει βλάβη ή καταστροφή στα σπερματοζωάρια. Το κάπνισμα ευθύνεται για την μείωση του επιπέδου της τεστοστερόνης επηρεάζοντας την ανάπτυξη του σπέρματος..
3) Κόψτε το αλκοόλ. Το αλκοόλ επηρεάζει και αυτό την τεστοστερόνης με αποτέλεσμα την μείωση της παραγωγής του και την μείωση της σεξουαλικής ικανότητας..


4) Αυξήστε τον ψευδάργυρο (Zn) , τα επίπεδα σελήνιου (Se) φολλικό οξύ στην διατροφή σας. Ο ψευδάργυρος και το σελήνιο παίζουν σημαντικό ρόλο στην προστασία του σπέρματος. Ο ψευδάργυρος λειτουργεί και σαν προωθητικό για την «διαδρομή» που θα κάνει το σπερματοζωάριο ώστε να συναντήσει το ωάριο και έτσι να επιτευχθεί σύλληψη . Τον ψευδάργυρο τον βρίσκουμε στα τρόφιμα όπως το κόκκινο κρέας , τα πουλερικά, και τα εμπλουτισμένα δημητριακά.

Υπάρχει όμως και περίπτωση σε κάποια άτομα οι ποσότητες να μην είναι αρκετές και έτσι να χρειαστεί να πάρουν και συμπλήρωμα ψευδαργύρου. ΄Ερευνες έδειξαν ότι άνδρες που πήραν σελήνιο βελτίωσαν την γονιμότητα τους. Τα τρόφιμα που περιέχουν σελήνιο είναι τα ψάρια , τα οστρακοειδή, αυγά , κοτόπουλο, συκώτι και το σκόρδο. Η ποσότητα σελήνιου που περιέχεται στα λαχανικά εξαρτάται από την ποσότητα λιπάσματος σελήνιου που περιέχεται στο λίπασμά τους. Η μαγιά της μπύρας καθώς και το φύτρο σταρίου θεωρούνται υγιεινές τροφές και καλές πηγές σελήνιου. Το φολλικό οξύ το συναντάμε σε φαγητά όπως τα πράσινα και φυλλώδη λαχανικά και στα πορτοκάλια.

 Οι κλινικές μελέτες αποκαλύπτουν: το PROfertil® βοηθάει!

ιωφ

Φυσική Ιατρική και Υπογονιμότητα

Top τροφές για την ενίσχυση τη γονιμότητας

Παχυσαρκία και ικανότητα αναπαραγωγής

Δυναμώστε το σπέρμα σας!

Αυξήστε τις πιθανότητες σύλληψης

Προετοιμασία για την εγκυμοσύνη

Η ισορροπημένη διατροφή

  ISIGHT 

 
  fotolia life2  

ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΑ
Ο δικτυακός μας τόπος στοχεύει στην ενημέρωση σχετικά με την εξωσωματική γονιμοποίηση. Καλύπτονται θέματα θεωρητικά, τεχνικά, ενώ μπορείτε να βρείτε και διάφορες χρήσιμες
διευθύνσεις σχετικά με την εξωσωματική γονιμοποίηση στην Ελλάδα και το Εξωτερικό.
.:Ελλάδα για εξωσωματική:.  .:Τα στάδια της Εξωσωματικής γονιμοποίησης σε μια σελίδα:.
.:Δωρεάν ενημέρωση:.

 

line4

Ο πλήρης οδηγός για την εξωσωματική γονιμοποίηση - ρωτήστε μας για την εξωσωματική γονιμοποίηση ! E- [συμβουλευτική]

 ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ VIDEO

Εμβρυομεταφορά. Κλασική IVF. Γονιμοποιημένο ωάριο.
embryolab fert vidfront
Τα γονιμοποιημένα ωάρια καλλιεργούνται μέχρι την
ημέρα της εμβρυομετα-
-φοράς.
100,000 σπερματοζωάρια
προστίθενται σε κάθε ωάριο
και καλλιεργούνται
μέχρι το επόμενο πρωί.
Ένα γονιμοποιημένο ωάριο
στο οποίο διακρίνονται οι
δύο προπυρήνες του
που βρίσκονται στο
κέντρο του.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 line3

a 8cellplus22009

 

line3

 

blogatbottom